Hoe maak je een goede over ons pagina?

24-06-2021
Over ons pagina

Deel dit artikel in je eigen netwerk

Een over ons pagina is een belangrijkere pagina dan de meeste bedrijven vaak denken. Veel ondernemers die ik spreek die willen graag alleen maar focussen op hun product of dienst, maar vergeten vaak over zichzelf te vertellen. Een over ons is namelijk vaak een van te betere bezochten pagina’s van een website!

Hoe maak je een goede over ons pagina?

Dat komt namelijk omdat mensen zaken willen doen met mensen, en niet met een dienst of product. Het verhaal en de mensen achter het bedrijf kunnen jou dus onderscheidend maken ten opzichte van je concurrent. En omdat deze pagina dus over het algemeen heel vaak bezocht wordt is het belangrijk om hier goed gebruik van te maken. Dus, hoe maak je een goede over ons pagina?

Maak het persoonlijk

Ten eerste, laat jezelf zien! Ik kom nog regelmatig ondernemers tegen die denken dat het niet nodig is om een foto van zichzelf op hun website te zetten. ‘Het gaat toch niet om mij, maar om de dienst die ik lever?” hoor ik dan vaak. Maar het gaat juist om jou! Je potentiële klant wilt weten met wie hij te maken gaat krijgen. Maak dus een goede eerste indruk door mooie foto’s van jou, je team en je bedrijf te laten zien.

Vertel jouw verhaal

Jouw verhaal is uniek, niemand anders heeft het zelfde verhaal als jij! De over ons pagina is dus de perfecte plek om hier over te vertellen. Hierbij kan je denken aan hoe het bedrijf is ontstaan, wat de tijdlijn is door de jaren heen. Maar bijvoorbeeld ook wat jullie uniek maakt, je waarden, missie, visie en ga zo maar door!

Laat je klanten zien

Laat zien voor wie je allemaal gewerkt heb. De klanten die jij heb gehad zegt namelijk veel over jouw bedrijf. Door een aantal logo’s van bedrijven te laten zien waar je trots op ben kan je een goede indruk wekken. Daarnaast kan je ook aan je opdrachtgevers vragen of ze een review willen schrijven over de samenwerking die jullie hebben gehad. De woorden van een ander bedrijf kunnen jouw eigen verhaal sterker maken.

Eindig met een call to action

Aangezien er veel potentiële klanten op deze pagina komen wil je natuurlijk niet dat je ze kwijt raakt zodra ze onderaan je pagina zijn gekomen. Zorg dus voor een goede call to action, of terwijl, een oproep tot actie. Wat wil je het liefst dat deze bezoeker doet? Moet hij een offerte aanvragen, contact met je opnemen, een product van je kopen? Stuur ze dan in deze richting!

Ik hoop dat je met deze informatie je eigen over ons pagina kan verbeteren! Pas deze tips een voor een toe op je pagina en je zal je eigen website weer een stukje beter maken! Mocht je hier niet uitkomen, kan ik je natuurlijk ook altijd helpen met het beter maken van je website.

Dit artikel is geschreven door:

0 Comments

Submit a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *